Rabu, 17 Februari 2010

ASSALAMUALAIKUM W.B.T


    Salam persaudaraan dan salam perpaduan.Minggu ini jadual saya agak padat terutama melibatkan program Keagamaan Peringkat Negeri termasuk program bersama Tuanku Raja Muda Perak melawat Pulau Pangkor. Pada minggu lepas jadual saya cukup padat melibatkan semua kaum khususnya di Batu Kurau.InsyaAllah saya akan paparkan gambar-gambar berkaitan majlis-majlis berkenaan untuk tatapan anda sekelian.
    Pada 20 hb Feb 2010 akan datang bermula jam 8.30 malam saya dan Pejabat ADUN Batu Kurau akan mengadakan Majlis Kesyukuran sempena kemenangan YAB Menteri Besar Perak dalam kes Mahkamah 9 hb Febuari yag lalu. Saya ingin menjemput tuan-tuan dan puan-puan hadir bagi memeriahkan lagi majlis tersebut. Beberapa acara akan diadakan.Kehadiran anda sekelian besar ertinya sebagai tanda sokongan yang tidak berbelah bagi kepada pucuk pimpinan. Di Sebelah pagi esoknya saya akan menziarah peniaga-peniaga kuih kecil-kecilan bermula dari kg Anak Kurau hinggalah ke Kg Titi Kasai dan kuih-kuih tersebut akan saya sedekahkan kepada orang-orang miskin dan anak yatim sekitar DUN Batu Kurau.
    Langkah ini diharap dapat membantu peniaga-peniaga kecil dan mereka yang memerlukan. InsyaAllah selepas ini saya akan adakan pertemuan dengan jaga-jaga sekolah di seluruh DUN Batu Kurau. Semoga Allah memberkati usaha murni ini Sekian terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan