Isnin, 9 Mei 2011

CERAMAH ISU- ISU SEMASA OLEH CIK UMI HALFIDA ALI DAN SDR. HANAPIAH MAN DI DATARAN UMNO BATU KURAU










3 ulasan:

  1. Ratu atau andartu, atau anak dara tua yang di tolak oleh masyarakat bandar di angkut ke kampung-kampung. Membawa cerita kepada orang kampung tentang jubor anwar Ibrahim. Membawa cerita liwat- meliwati. Ternga-nga pak cik kampung mendengar ceramah bodoh dan bahgal ini. Ceramah yang di bawa oleh UMNO yang ketuai oleh YAB di DUN Batu Kurau yang kunun nya Al-hafiz.

    Al-Hafiz yang setiap minggu pergi ke masjid untuk sampaikan kuliah. Apakah membawa si penyampai berita yang kita tidak tahu hujung pangkal ini satu tabiat baru YAB AL-hafiz. Apakah Al-hafiz ini tidak pernah berjumpa dengan ayat al-Quran tentang orang fasik yang membawa berita? Apakah YAB Al-Hafiz ini reda menangung dosa kira nya cermah yang di sampaikan oleh Andartu ini adalah bersifat Fitnah?

    Sifat-sifat seorang ulama ialah menapis dulu hujung pangkal berita itu. Ini tidak tahu hujung pangkal si penyampai berita, ia sudah di angkut ke Batu Kurau untuk bercerita kepada orang kampung. Apakah ini sifat Al-hafiz atau sifat seorang ustaz? Atau sifat seorang penasihat agama kepada Menteri Besar. Menolong menyampaikan fitnah adalah satu dosa...apakah YAB Adun Batu Kurau yang bertaraf al-hafiz ini tahu..
    baca di tabuans blog spot

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama diatas memang selalu kondem pasal orang2 Batu Kurau..sampai semua tak betul..dia saja yang betul..

    Dia kononnya paling tahu masalah Orang Batu Kurau,
    tetapi apabila diberi penerangan, tak nak terima langsung..alasan yang sama dia ulang dan ulang...

    Ceramah isu semasa ni adalah penerangan..orang2 batu kurau nak terima ke tak peduli kat kami la...

    BalasPadam
  3. tabuans blog spot tk takut kena saman ke??

    BalasPadam